بهترین سایت های سرمایه گذاری برای ایرانیان; بهترین انتخاب دنیا


کشورهای مختلفی وجود دارند که می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید. این کشورها عبارتند از استرالیا، کانادا، ترکیه، اسپانیا و پرتغال. هر یک از این کشورها شرایط خاصی برای پذیرش سرمایه گذاری شما دارند و مزایایی را برای آن سرمایه گذاری ارائه می دهند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا باید کشورهای خارجی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟ کدام کشور می تواند بهترین کشور برای سرمایه گذاری ایرانیان باشد؟ آیا می توان با سرمایه گذاری در کشورهای دیگر اقامت خود را دریافت کرد؟ برای دریافت پاسخ این سوالات این مقاله را تا انتها بخوانید.

دلایل انتخاب کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری

بسیاری از مردم فکر می کنند که بهتر است در کشور سرمایه گذاری کنید. زیرا به راحتی می توانید سرمایه خود را برداشت کنید. اما در این بین باید به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب کشورهای خارجی مناسب برای سرمایه گذاری به شما این امکان را می دهد که در یک بازه زمانی بازدهی مطلوب تری داشته باشید. البته لازم به ذکر است که در انتخاب کشور برای سرمایه گذاری باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا از این طریق می توانید درآمد خوبی کسب کنید. اما اگر کشور مناسبی را برای آن انتخاب نکنید، ممکن است در آینده سرمایه خود را از دست بدهید.

امنیت مالی بیشتر

بسیاری از راه های سرمایه گذاری در کشورهای خارجی مانند ترکیه توسط دولت این کشورها حمایت می شود. بنابراین، احتمال سرقت پول شما کاهش می یابد. این باعث می شود که بخواهید با خیال راحت سرمایه گذاری کنید. euromy.info


امکان اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در کشور دیگر

در بسیاری از کشورها، به ویژه کشورهای در حال توسعه، سرمایه گذاری در آن کشور به شما اجازه اقامت موقت یا دائم در آن کشور را می دهد. حتی امکان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را نیز فراهم می کند.

بهترین کشورها برای سرمایه گذاری در ایران را بشناسید

کشورهای زیادی وجود دارند که برای سرمایه گذاری در آنها باید شرایط خاصی رعایت شود. از سوی دیگر تسهیلاتی نیز به سرمایه گذاران هر کشور داده می شود. اسپانیا، پرتغال، مجارستان، ترکیه، استرالیا و کانادا از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری هستند که در ادامه این قسمت می خواهیم با آنها آشنا شویم.

انتخاب اسپانیا برای سرمایه گذاری

افرادی که به دنبال بهترین کشور برای سرمایه گذاری ایرانیان هستند، معمولا نیم نگاهی به اسپانیا دارند. اسپانیا یکی از کشورهایی در جهان است که به شما اجازه می دهد با سرمایه گذاری در ملک خود اقامت موقت و دائمی دریافت کنید. به عنوان مثال، شما می توانید با خرید ملکی به ارزش بیش از 100000 دلار، اقامت موقت و سپس دائم در این کشور را به دست آورید، اما باید در نظر داشته باشید که بهتر است ملک در اسپانیا با قیمت بیش از 150 هزار دلار خریداری کنید.

هنگام خرید ملکی به ارزش بیش از 150000 دلار در اسپانیا، از یک سال اقامت در این کشور بهره مند خواهید شد. پس از تمدید، از اقامت موقت دو ساله بهره مند خواهید شد. با انجام این کار تا پنج سال، در صورت داشتن شرایط مورد نیاز دولت آن کشور، می توانید اقامت دائم را دریافت کنید.

چرا استرالیا بهترین کشور برای سرمایه گذاری ایرانیان است؟

استرالیا از دیگر کشورهایی است که می توانید برای سرمایه گذاری به آن سفر کنید. امکان سرمایه گذاری در زمینه های مختلف در این کشور وجود دارد. بهترین راه برای سرمایه گذاری در استرالیا، راه اندازی کسب و کار و تجارت است. این شغل در استرالیا به شما این امکان را می دهد که ابتدا اقامت موقت دریافت کرده و اقامت دائم این کشور را داشته باشید.

به یاد داشته باشید که به همین دلایل می توان استرالیا را به عنوان بهترین کشور برای استفاده ایرانی ها معرفی کرد. این باعث افزایش طول عمر شما تا چند سال می شود.

دولت استرالیا انواع مختلفی از جلسات سرمایه گذاری را ارائه می دهد که هر کدام با کد خاصی مشخص می شوند. توصیه می کنیم برای سرمایه گذاری در این کشور ویزای 188 دریافت کنید. این ویزای اقامت موقت نوع دائم با کد 888 با اعتبار 4 سال و 3 ماه می باشد.

کشور پرتغال؛ کشوری مناسب برای سرمایه گذاری ایرانیان

از جهاتی می توان پرتغال را بهترین کشور برای سرمایه گذاری ایرانیان دانست. در این کشور هفت راه برای سرمایه گذاری پیش روی شماست، خرید ملک در بین ایرانیان بسیار محبوب است. زیرا این امر می تواند مسکن موقت و دائمی را برای تمامی اعضای خانواده شما فراهم کند. البته این کار باید در قالب ویزای طلایی کشور انجام شود.

خرید و سرمایه گذاری در ملک در پرتغال در ابتدا به شما پنج سال اقامت موقت برای شما و خانواده تان می دهد. پس از این مدت و در صورت احراز شرایط لازم، به شما این امکان داده می شود که اقامت دائم و پاسپورت پرتغال را برای خود و خانواده خود دریافت کنید.

پرتغال در سال 2012 قانونی به نام ویزای طلایی را تصویب کرد که از طریق آن شهروندان غیر اروپایی می توانند به راحتی اقامت موقت و سپس دائم پرتغال را دریافت کنند. انتقال سرمایه حداقل 1 میلیون یورویی به این کشور، ایجاد حداقل 10 شغل برای شهروندان پرتغالی، خرید ملک در این کشور با حداقل 500000 یورو و سرمایه گذاری 500000 دلاری در شرکت های کوچک و متوسط ​​از جمله مراحل اخذ ویزا طلا برای کشور پرتغال

بوقلمون؛ یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری در ایران

ترکیه یکی از کشورهایی است که برای سرمایه گذاری و همچنین اخذ تابعیت و پاسپورت این کشور می توان به آن سفر کرد. در ترکیه می توانید با سرمایه گذاری در زمینه های مختلف و اخذ اقامت موقت و دائم این کشور به راحتی درآمد خوبی کسب کنید.

در ترکیه می توانید در دو بخش سرمایه گذاری کنید: املاک و مستغلات و بانک. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه به شما این امکان را می دهد که با خرید خانه، اقامت موقت یا دائمی در این کشور به دست آورید. همچنین پس از چند سال ارزش ملک شما افزایش می یابد که سودآور خواهد بود. اگر ارزش ملکی که قصد خرید آن را دارید کمتر از 250000 دلار باشد، اجازه اقامت موقت ترکیه پنج ساله دریافت خواهید کرد. در این مدت شما این فرصت را دارید که با خرید ملک های دیگر ارزش ملک خود را بیش از 250000 کرون کرونه افزایش دهید تا بتوانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.

اگر از ابتدا انتخاب کنید و ملکی به ارزش بیش از 250000 دلار خریداری کنید، ظرف یک ماه اقامت دائم و شهروندی ترکیه به شما اعطا می شود. البته لازم به ذکر است که پس از آن می توانید ملک خود را بفروشید یا ترک کنید تا سود مناسبی کسب کنید و پس از چند سال ارزش آن را افزایش دهید. اما این تنها راه سرمایه گذاری در ترکیه نیست.

با سپرده گذاری، خرید سهام و یا خرید وام از طریق بانکی در ترکیه می توانید اقامت موقت این کشور را به مدت سه سال و سپس تابعیت دریافت کنید. شایان ذکر است پس از این مدت اصل و سود به شما بازگردانده می شود. بنابراین باید حداقل 500000 دلار سرمایه داشته باشید.

دلایل انتخاب کانادا به عنوان بهترین کشور برای سرمایه گذاری ایرانیان

کانادا همچنین به دلیل گزینه های مختلف سرمایه گذاری به عنوان بهترین کشور برای سرمایه گذاری در ایران شناخته می شود. شما می توانید از طریق روش استارتاپ در کانادا سرمایه گذاری کنید، ملک بخرید، شرکت ثبت کنید، اوراق قرضه بخرید، امتیاز فروش بفروشید و کسب و کار راه اندازی کنید و بعدا می توانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. لازم به ذکر است که برای ایرانیان خرید ملک می تواند سودآورترین و آسان ترین راه سرمایه گذاری در کشور باشد.

نکته ای که در مورد خرید خانه در کانادا وجود دارد این است که در این کشور نمی توان با خرید خانه اقامت گرفت. بنابراین، اگر به دنبال این هستید، پیشنهاد می کنیم راه های دیگری را برای سرمایه گذاری در کانادا انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد