آهنگ با تو دلم گرم خوشه عاشقم اصلا به تو چه

متن آهنگ با تو دلم گرم خوشه معین زد

بـر تـــن تـــو ، بـوی منـو ، صبـح شده ♩ آهوی من امروز کجایی
دست بـدی همدست منـی آخر این این قصه ♩ یعنـی بـاز جدایی
نـه ♩ بـهتـــره ♩ پرواز کنـی پنـجره ♩ را بـاز کنـی عاشقی یا نـه
من که ♩ صدا میزنـمت وقتـــی چشمات رو ، همه ♩ بـم بـگی جانـم
روتـــو ، نـگیری ز منـو ، یک ذره ♩ لـبـخنـد بـزن ای عشق خیالـی
خستـــه ♩ من از در بـه ♩ دری قهری ولـی طعنـه ♩ زنـون چایی بـیاری

بـا تـــو ، دلـم گرم و ، خوشه ♩ عاشقم اصلـا بـه ♩ تـــو ، چه ♩ دور ما دیوار بـچینـینـ
دار و ، نـدارم که ♩ تـــویی پای بـه ♩ پایم بـدویی تـــا همه ♩ دنـیارو ، بـبـنـیم
در دل تـــو ، یاد منـو ، در دل من یار تـــویی تـــا بـه ♩ همیشه
بـا همه ♩ ات مال منـی روح تـــو ، در جان منـی مثل همیشه
آغوش تـــو ، آرامشمه ♩ هرچی پیشم بـاشه ♩ کمه ♩ من بـه ♩ تـــو ، گیرم
مرگ بـرای همه ♩ اما سراغ از تـــو ، اگر قبـل تـــو ، میرم
روتـــو ، نـگیری ز منـو ، یک ذره ♩ لـبـخنـد بـزن ای عشق خیالـی
خستـــه ♩ من از در بـه ♩ دری قهری ولـی طعنـه ♩ زنـون چایی بـیاری
بـا تـــو ، دلـم گرم و ، خوشه ♩ عاشقم اصلـا بـه ♩ تـــو ، چه ♩ دور ما دیوار بـچینـینـ
دار و ، نـدارم که ♩ تـــویی پای بـه ♩ پایم بـدویی تـــا همه ♩ دنـیارو ، بـبـنـیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد